1. pravidlo úspechu ubytovateľa
1. pravidlo znie: Pridajte si najlepšie fotky a hlavne tú úvodnú.
Úvodná fotka je niečo, ako obal knihy. Obsah knihy môže mať aj cenu zlata pokiaľ obal neupúta, zákazník sa o kvalitnom obsahu nikdy nedozvie. Naopak, ak veríte, že sa máte čím pochváliť venujte dosť času na výber úvodnej fotky. Pretože ona rozhoduje koľko ľudí si Vašu prezentáciu nakoniec pozrie. Uvidíte ako Vám budú stúpať v štatistike Zobrazenia detailu Vašej prezentácie.
Fotky zaručene predávajú najlepšie. Nezabudnite na fotky okolia, blízkych atrakcií, spoločenských podujatí, osláv a všetko čo môže byť pre cudzinca nové a zaujímavé. Pridajte si ich čo najviac, počet fotiek je neobmedzený, takže smelo do toho. Čím viac tým lepšie. Všetko sú to lákadlá pre turistov, ktoré im prezradia, že u Vás skutočne zažijú niečo viac.
Sľúbili sme Vám rubriku, kde sa pýtame ubytovateľov, ktorí majú prakticky, skoro stále plno, že ako to robia. A tu si ich odpovede, ako pracujú s fotkami oni:
„Ja si úvodnú fotografiu mením podľa ročného obdobia. Lepšie to ukáže, keď sa napríklad chystá človek na lyžovačku a je na úvodnej fotke ubytovanie zasypané snehom. „Funguje to lepšie, ako predpoveď počasia a sezónu mám vypredanú mesiace dopredu."
A čo máte na úvodnej fotke Vy?
5 minút k úspechu. Môže 5 minúť venovania sa Vašim fotkám mesačne zvýšiť Vaše zisky z prezentácie?
„Ja sa s fotkami „hrám". Je to zábava. Každý mesiac alebo dva, podľa toho ako sa „hýbe" údaj: Zobrazenie detailu mojej prezentácie v tabuľke úvodnú fotku zmením a sledujem štatistiku. Keď čísla stúpajú viem, že som urobila dobre a keď klesajú skúsim zas nejakú ďalšiu. Zaberie mi to väčšinou maximálne 5–10 minút, ale ten výsledok ma vždy tak omráči, že si rada ten čas nájdem. Keď vám z 1500 návštev narastie na 4 až 5 tisíc a ozve sa Vám 5× viacej hostí, Vy by ste to nerobili?"
Rovnako uvažujú aj hostia, ktorí si na Hauzi.sk hľadajú ubytovanie a preto sa naozaj oplatí venovať čas rovnako, ako úvodnej tak aj fotkám v galérii.
Veríme, že sa nám v týchto krátkych riadkoch podarilo Vám poodhaliť, ako malé zmeny vedú k veľkým výsledkom a čoskoro keď si ich aj Vy vyskúšate a osvojíte, zaznamenáte úspech a zvýšený počet rezervácií.
Ďalšiu chybu, ktorú robia aj skúsení ubytovatelia si prečítajte tu.
Váš úspech je predsa náš úspech.
P.S.: Zistili sme, že najlepšie je dávať titulnú fotku z exteriéru. Odfotenú v lete za slnečného počasia. Tie predávajú zaručene najviac. Máme to overené. Pomohli sme takto už mnohým ubytovateľom. Výsledky boli okamžité. Interiérová fotka má viditeľne horšie výsledky.
P.S.: Investujte do kvalitných fotiek robené profíkom na profi fotoaparáte. Ceny sa rôznia od 50 do 500 EUR. Jedno je však isté. Toto je ta najdôležitejšia investícia, ktorú viete urobiť a vráti sa Vám skôr ako si myslíte.